Chlorella pyrenoidosa - test

Na doporučení své kolegyňky z práce jsem vyzkúšala tuto sladkovodní řasu v tabletkách. Prý má vysoký obsah bílkovin, vitamínů a minerálů.

Výrobce tvrdí, že "nejdůležitější složkou chlorelly je růstový faktor CGF, který stimuluje růst a regeneraci tkání. Vláknina z chlorelly na sebe váže toxiny a jedy ve střevech, hlavně těžké kovy, které se vylučují stolicí a nevstřebávají sa tak do organismu."


Jo, těžké kovy to je svinstvo, to si ještě pamatuju z Chemie potravních řetězců z prváku na výšce. A proto, že jsem sa jich v rámci požívání levných sraček za studentských let řádně napásla, tak nějak jsem měla pocit, že bych to měla nějako odčinit.

Dále výrobce dotyčného balení s chlorellou uvádí, že: "je chlorela nejbohatším zdrojem chlorofylu" a že ten má "detoxikační vlastnosti, regeneruje jaterní tkáně, působí jako přírodní deodorant a pomáhá zpomalit stárnutí organismu."

Pak prý ještě chlorella "posiluje obranyschopnost organismu a je vhodná při řešení problémů jako jsou záněty dásní, afty a opary. Obsahuje chlorellin (překvapivě), který působí rovněž jako přírodní antibiotikum."

V balení bylo 750 tablet složené ze 100% této řasy. Denně sa mělo brát 15 tablet (klidně rozdělené i ve dvou dávkách, což sa mi osvědčilo nejlépe) a bylo to kurevsky drahé. Že balení obsahuje jen 100% této řasy a že je tak léčivá a užitečná, a že to říkala Verunka, tak jsme to vyzkúšala. A musím říct, že sa děly divy.

Jak to dopadlo?

Chlorellu dle návodu beru od 27. 9.

  • Stimulace růstu a regenerace tkání. Nehty mám stejně gumové jako vždy, rostou stejně, jako rostly. Při mém povolání mám velmi často podrápané nebo jinak poraněné ruce. Ovšem škrábance a poranění sa hojily stejně jako dříve. Ani na vlasech jsem nezpozorovala nějaký zrychlený růst.
  • Vazba toxinů, jedů, těžkých kovů, detoxikační vlastnosti Tak tady sa to projevilo úplně nejvíc. Už druhý den to začalo ve mě bublat, za každým krokem doslova prd. Nejhorší to bylo v leže. To byly prdy obzvláště táhlé. Myslím, že to nebude tolik nechutné, když v souvislosti s tímto testem uvedu, že jsem na velkou stranu chodila zhruba třikrát týdně a ještě k temu nepravidelně. S chlorellou to šlo i třikrát denně ven, a ne žádné plovoucí bobky jako dřív, ale pořádná Linkolnova polínka! Postupem času jsem přestávala tolik pouštět větry, ale kadím stejně pravidelně. Dokonce sa necítím ani tak nafoukle.  Váhu si držím na svých obvyklých kilech. Těžké kovy jsem si nijako v těle neměřila, ale doufám, že sa nějaké vyvázaly.
  • Regenerace jaterní tkáně. Tak to nemohu posúdit, páč su víceméně abstinent. Piju hodně sporadicky.
  • Přírodní deodorant. Taktéž nemožu rozhodně říct, že bych byla cítit méně. Možná mi teď míň smrdí nohy, když příjdu domů po dvanáctihodinové šichtě. Ovšem to je velice subjektivní posouzení.
  • Pomáhá zpomalit stárnutí organismu. Su ještě mladá na to, abych měla nějaké hluboké vrásky nebo přestárlú pleť, ale snad si to tělo zapamatuje do dalších let. Start má myslím slušný, za ty prachy.
  • Posiluje obranyschopnost organismu. Jo, tady už by nějaký pokrok byl. Mám totiž permanentní rýmu a opravdu sa mi zdá, že sa to trochu zlepšilo. Znáte to, jak vám v nose raší nějaké ten šušeň, lechtá to a pak ho prostě musíte vydloubnout prstem a odstřelit v dál? Tak teď tolik teho nutkání nemám. V těchto chladnějších a vlezlejších dnech nemám kašel. Ale zase tak špatně jsem teda na tym nebyla.
  • Vhodná při řešení problémů se záněty dásní, afty a opary. Na opary jsem odjakživa trpěla. Stačilo sa napít po bráchovi nebo po taťkovi a hned tam byl. I pár aftů už jsem za svůj život pochytala. Teď jsem sa párkrát napila po přítelovi ze skleničky i po některých z mých kolegyněk z práce a nic. A to Verunka teď jeden obzvlášť mokvavý má! Ani pálení, ani brnění ani opar, nic. Když si čistím zuby, už mi tolik dásně nekrvácí, a častěji sa stane, že vůbec. Dřív tam nějaká ta čůrka krve byla. Takže i toť jisté zlepšení.
  • Přírodní antibiotikum. To sa ještě uvidí, bude listopad.
15. 11. report:
Dobrala jsem celú pixlu. Po třech týdnech jsem úplně přestala prdět, kadím stejně jako dřív (po malých a dvakrát za týden). Po třech týdnech jsem brala tabletky už jen ze setrvačnosti, abych to dobrala. Musím říct, že po těch třech týdnech už nebyly žádné změny. Pak jsem dostala opar. Takže imunita nic echtovního. Chronickú rýmu mám pořád stejnú. Těžko říct, jestli to bylo tím, že jsem v zažívadlech měla málo bordela nebo jsem přestala reagovat. Spíš to druhé, temu prvnímu moc nefandím, vzhledem k temu co všechno su schopná sežrat.

Summa summarum: U mě to mělo výše uvedené efekty s velkým boomem první dva týdny, třetí týden to pokulhávalo a než jsem balení dobrala, bylo všechno zase při starém.

Máte nějaké zkušenosti s Chlorellou vy?

2 komentáře:

  1. cus, taky jsem to zkoušel. Ale jsem kůže lina a neudrzim p pravidelnost. Bohužel krome placebo efektu jsem nic nepozoroval. Nicolas

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám naopak zkušenosti skvělé.. kombinuji s mladým ječmenem a zlepšila se mi imunita, a to viditelně.. dřív jsem touhle dobou ležela v postely s chřipkou.

    OdpovědětVymazat